piątek, 25 czerwca 2010

Wakacje to czas nowych pomysłów

Przynajmniej ja tak uważam. Za każdym razem gdy zaczynają się wakacje chcę robić coś innego. Tym razem postanowiłem napisać dobrego bloga o grafice komputerowej no i ogólnie o nowoczesności. Mam tylko jedną a właściwie dwie obawy. Pierwsza jest taka, że nie wiem czy będę na tyle wytrwały by podołać pisaniu. Druga to taka iż nie mam pojęcia o tym czy mój blog będzie chodź trochę popularny, martwię się, że nikt nie będzie wchodził na bloga.

Używać będę to poradników i tutoriali Gimpa oraz Photoshopa Elements. Tak naprawdę nie mam dużego doświadczenia w tym temacie, ale uwielbiam to robić więc czemu nie? W najbliższym czasie chcę napisać trzy albo cztery artykuły, niestety nie zdradzę wam o czym. W planach są też oczywiście tutoriale i pomoce w Gimpie i Photoshopie.

Nie będę się już więcej rozpisywać, wystarczy jak na dzisiaj, bo jest już trochę późno. Do zobaczenia niebawem. Aha, dam wam jeszcze do obejżenia moją świerzą jeszcze emotikonkę. Tak napawdę to dopiero dziś dowiedziałem się coś o nich więcej.


2 komentarze: